G 63 AMG 20th Anniversary Edition G55L改の魅力。Ver-1 

Enduring great car G 63 AMG Will miss is why classical iron box to accumulate snow scene. Familiar iron safe with a long history, Rugged and simple iron box that does not change almost appearance 30 years, I was equipped with the AMG Co. torqueful V8 engine in a box of this iron Slopes of 2000-type W463 AMG G55L complete, G class of AMG, which continues to be a popular unchanged Unique Naru design that does not depend on age. Karekore ago of the former '15 AMG G55L of registration 2000 formula The NA non turbo engine I was installed Complete model.

2016年07月

G 63 AMG 20th Anniversary Edition G55L改の魅力。 

雪の積もるシーンには何故かクラシカルな鉄の箱が恋しくなります。
このビコロツートンカラーリングの限定車が
発売される2年くらい前に偶然にも屋根黒ツートンボディー
フェンダー4カ所前後バンパーを
ブラック&シルバーのコンビネーションでカスタムモディファイです。

長い歴史を持つお馴染みの頑丈なる鉄金庫、
30年間外観がほとんど変わらない無骨でシンプルな鉄の箱、
この鉄の箱にAMG社製のトルクフルなV8エンジンを搭載させた
2000年式のゲレンデW463 AMG G55Lコンプリートマシンです。

変わらず人気であり続けているAMG のGクラスは
一貫して同じスタイルを主張。
時代に左右されない独特なる角のデザインで御座います。

かれこれ17年も前のかつての 
AMG G55Lは登録2000年式の
NAノンターボAMG5500ccエンジンを搭載させた
一応は正真正銘のAMGコンプリートモデルで御座います!


不朽の名車 G 63 AMG仕様の 
クラシカル AMG G55L改の物語で御座います!

鉄の箱  W463の魅力はこの頑丈なる箱に宿るのかも?  AMG G63T Limited W463の魅力。

429111_526829134016876_448658080_n



AMG G63T Limited W463の魅力。



2016  07  06  



永き歴史のある四角い鉄の箱に
往年のRECAROの旧型CSEを
2座席放り込んでカーボンインテリアで
室内インテリアを適度にカスタムです。
軽く片道100Km圏内で行ける近距離ドライブに
出掛けるには丁度良い鉄の箱で御座います。

このW463は想像以上に高速安定性も良く
走らせていて微妙に楽しい乗り心地が得られます。
この車両W463ゲレンデへはNAエンジンの真骨頂。
V8エンジン5500ccの心臓AMGが奢られます。


外観上のエクステリアは
最新型AMG コンプリート
G63仕様にカスタム済みです。
外から眺めているだけでは
正しい年式なんて誰も見抜けないと思われます。

フロントのブレーキは
380mmのRDD社製の大口径ローターと
8PODの大型ブレンボに交換させました。
2000年式のAMG G55Lですと
純正のブレーキですと
制動力も含め初期のタッチが
少しですが微妙に物足りません。

最大径の380mmと
8ポッドブレンボの組み合わせで
フィーリング的にも丁度良いくらいです。
エクステリアを最新式に改造させて
観得る場所はそれなりに手を入れたツウなカスタム。

クラシカルな魅力が滲み出る
RECAROの初期型CSE  左右2座席と
前輪のみ強化ブレーキのカスタムで
W463は劇的に乗りやすいマシンへと深化しました。


Toshifumi   Kako  






10575374_948944218524604_4490594072951924518_o











5555555_P2Q5182













6666_DSC0272











AFF-1  0315  _DSC0076











AFF3_01_14__DSC0790











220  AMG  3_DSC0207













463  G63L   0412  _DSC2793











10887142_900859706613815_8635808691455424803_o













4189e9e7-s












555555_AFF9815












8a6c901e












12697256_1126539850712465_4162207826716974084_o













10353323_777278965638557_8615982430375972152_o













3333333_DSC0202













AFF-1  0315  _DSC0187












3333333IMGP3101












img_driving_03











AFF1   E320T_DSC0080












8c37cc11-s













10506726_844645418901911_8701369672798354825_o











img_2-1












888888_DSC0547













Keiper-Recaro-CSE-Sitz











3333333_DSC0189












1292791_717209854978802_1486721412_o












455f9d75












1008709_716337428399378_953207967_o











5555555_P2Q5149











66666666_IGP1009











AMG  G63  W463  _DSC4804













AFF-1  0315  _DSC0060













1248_153425











f7ded8f5












666666__IGP3652












967df1a0










66666666_DSC0339












66666666_DSC0204












55555555_DSC0752











6666666_DSC0301








Charm of AMG G63T Limited W463.



2016 07 06



To eternal box of square iron with a history
The old CSE of yesteryear RECARO
2 seat carbon interior toss
It is moderately custom indoor interior.
A short distance drive to go in one way lightly 100Km within
Jewels a box of just good iron to go out.

The W463 may be high-speed stability than you think
Subtly fun ride have to run you can not be obtained.
True value of the NA engine to the vehicle W463 piste.
Heart AMG of the V8 engine 5500cc will Ogora.


Exterior appearance is
Latest AMG Complete
To G63 specification is a custom already.
By just looking from the outside
Nobody appears to not see through Nante correct year.

Front brakes
And RDD manufactured by a large-diameter rotor of 380mm
It will exchange the large Brembo 8POD.
When the 2000 year of AMG G55L
When is a genuine brake
Initial touch, including the braking force
It is a little but not enough subtle thing.

And 380mm of maximum diameter
A combination of 8 pod Brembo
Much is just good to feeling manner.
It was allowed to remodel the state-of-the-art exterior
-To-custom that can be watched location put your hand in its own way.

Ooze is classical charm
And the initial type CSE left and right seat of the RECARO
A custom front wheel only strengthen brake
W463 was deepening into a dramatically easy to ride machine.


Toshifumi Kako







AMG G55L改 G63仕様のエアコンレス仕様の面白さ!

13558808_1220553394644443_2433710112010127653_o






AMG G55L breaks G63 specification
of the fun of the air conditioning less specification!


Ski-to-door W463
G55L of AMG G63L specification My2000

 Called a box of silver of iron
In a sturdy Cowherd body
Proven NA non-turbo
Place the V8 AMG engine,
Real thrill ride in
one number sport track specifications
This is also not be said anything.

Also removable back spare tire
Refreshing specification
that was filling smoothing.
Beyond through the rear door
panel also thing insufficient
Familiar to come and simple
favorability comes out bleeding.

In fact, this slope W463 is
Jewels in the air
conditioning less specification!
Really hot this season
Is the same as the best
punishment game if ride this W463.
There is no particular
problem in the three seasons
This time dare to fully open the glass,
I natural ventilation is the best.
But not the so-what attitude,
I will try to enjoy
the rock out hot summer!

Air conditioning there must be!
W463 world of enjoy
truncate the feeling you think.
Warm air heater circuit .. is
because winter is safe.


Toshifumi Kako








AMG  G55L改  G63仕様のエアコンレス仕様の面白さ!


ゲレンデW463     
AMG G63L 仕様のG55L  My2000

銀色の鉄の箱と呼ばれる
頑丈な牽牛ボディーに
定評のあるNA ノンターボ 
V8 AMGエンジンを載せ、
1ナンバースポーツトラック仕様で乗る醍醐味は
これまた何とも云えません。

バックスペアタイヤも取り外し
穴埋めスムージングさせたスッキリ仕様。
リアドアパネルも物足りなさを通り越えて
見慣れてくるとシンプルな好感度が滲み出ます。

陽炎や蜃気楼がユラユラと
路面アスファルトから沸き上がる夏の到来! 

実はこのゲレンデW463   は
エアコンレス仕様なので御座います!
本当に暑いこんな時期にエアコンが無い?
このW463に乗れば最高の罰ゲームと同じなんです。
3シーズンでは特に問題ありませんが、
こんな時はあえてガラスを全開にして、
自然の換気が一番健康的なのです。
開き直りではありませんが、
思い切り暑い夏を徹底的に楽しんでみようと思います!

エアコンが無ければならない!
と思う気持ちを切り捨てて楽しむ W463の世界。
温風ヒーター回路は御座いますから冬は安心です。 


Toshifumi  Kako  




 

5dc6b178









Gallery Photo image
  • 牽引で大活躍のG63T仕様のAMG  G55T  プリウスを近所のTOYOTAさんへ入庫です。
  • 牽引で大活躍のG63T仕様のAMG  G55T  プリウスを近所のTOYOTAさんへ入庫です。
  • 牽引で大活躍のG63T仕様のAMG  G55T  プリウスを近所のTOYOTAさんへ入庫です。
  • 牽引で大活躍のG63T仕様のAMG  G55T  プリウスを近所のTOYOTAさんへ入庫です。
  • 牽引で大活躍のG63T仕様のAMG  G55T  プリウスを近所のTOYOTAさんへ入庫です。
  • 牽引で大活躍のG63T仕様のAMG  G55T  プリウスを近所のTOYOTAさんへ入庫です。
  • 牽引で大活躍のG63T仕様のAMG  G55T  プリウスを近所のTOYOTAさんへ入庫です。
  • 牽引で大活躍のG63T仕様のAMG  G55T  プリウスを近所のTOYOTAさんへ入庫です。
  • 牽引で大活躍のG63T仕様のAMG  G55T  プリウスを近所のTOYOTAさんへ入庫です。
Toshifumi Kako 1966