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AMG G63T Limited W463の魅力。



2016  07  06  



永き歴史のある四角い鉄の箱に
往年のRECAROの旧型CSEを
2座席放り込んでカーボンインテリアで
室内インテリアを適度にカスタムです。
軽く片道100Km圏内で行ける近距離ドライブに
出掛けるには丁度良い鉄の箱で御座います。

このW463は想像以上に高速安定性も良く
走らせていて微妙に楽しい乗り心地が得られます。
この車両W463ゲレンデへはNAエンジンの真骨頂。
V8エンジン5500ccの心臓AMGが奢られます。


外観上のエクステリアは
最新型AMG コンプリート
G63仕様にカスタム済みです。
外から眺めているだけでは
正しい年式なんて誰も見抜けないと思われます。

フロントのブレーキは
380mmのRDD社製の大口径ローターと
8PODの大型ブレンボに交換させました。
2000年式のAMG G55Lですと
純正のブレーキですと
制動力も含め初期のタッチが
少しですが微妙に物足りません。

最大径の380mmと
8ポッドブレンボの組み合わせで
フィーリング的にも丁度良いくらいです。
エクステリアを最新式に改造させて
観得る場所はそれなりに手を入れたツウなカスタム。

クラシカルな魅力が滲み出る
RECAROの初期型CSE  左右2座席と
前輪のみ強化ブレーキのカスタムで
W463は劇的に乗りやすいマシンへと深化しました。


Toshifumi   Kako  






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Charm of AMG G63T Limited W463.



2016 07 06



To eternal box of square iron with a history
The old CSE of yesteryear RECARO
2 seat carbon interior toss
It is moderately custom indoor interior.
A short distance drive to go in one way lightly 100Km within
Jewels a box of just good iron to go out.

The W463 may be high-speed stability than you think
Subtly fun ride have to run you can not be obtained.
True value of the NA engine to the vehicle W463 piste.
Heart AMG of the V8 engine 5500cc will Ogora.


Exterior appearance is
Latest AMG Complete
To G63 specification is a custom already.
By just looking from the outside
Nobody appears to not see through Nante correct year.

Front brakes
And RDD manufactured by a large-diameter rotor of 380mm
It will exchange the large Brembo 8POD.
When the 2000 year of AMG G55L
When is a genuine brake
Initial touch, including the braking force
It is a little but not enough subtle thing.

And 380mm of maximum diameter
A combination of 8 pod Brembo
Much is just good to feeling manner.
It was allowed to remodel the state-of-the-art exterior
-To-custom that can be watched location put your hand in its own way.

Ooze is classical charm
And the initial type CSE left and right seat of the RECARO
A custom front wheel only strengthen brake
W463 was deepening into a dramatically easy to ride machine.


Toshifumi Kako