雪の積もるシーンには何故かクラシカルな鉄の箱が恋しくなります。
長い歴史を持つお馴染みの鉄金庫、
30年間外観がほとんど変わらない無骨でシンプルな鉄の箱、
この鉄の箱にAMG社製のトルクフルなV8エンジンを搭載させた
2000年式のゲレンデW463 AMG G55Lコンプリート、
変わらず人気であり続けているAMG のGクラスは
時代に左右されない独特なるデザイン。
かれこれ15年も前のかつての
AMG G55Lは登録2000年式の
NAノンターボエンジンを搭載させた
コンプリートモデル。
実は基本性能もこの年式は想像以上に抜群で、
これでも充分に日常使用の足程度なら信じられない程に魅力的、
最新型のG63AMGコンプリートの存在には確かに憧れますが
それは近い将来の夢と言う事で今はさておき、
現在は実質的に手に入れて楽しめる射程距離内での予算や
可能性を考え金額との対比コストパフォーマンスから得られる
満足感を現実的な路線から狙ってみました。
AMGコンプリートといえども
年代や時代背景によって意匠が少しずつ変化し
微妙なデザインの変更の連続技が
独特の強烈なるアクセントとなっているので御座います。
さてさて、15年前のこのクラシカルゲレンデW463を
2012年以降の魅力的なエクステリアへと
カスタムモデファイを計画してます。
アフターマーケットの独自の世界観は
2012年のニューデザイン発売後、
それはそれで環境も深化しているもので御座います。
歴史ある鉄の箱は外観をAMG G63仕様へとカスタムさせ、
インテリアをクラシカル路線で仕上げる
大人の組み合わせで仕上げたいと思います。
30年間外観がほとんど変わらない無骨でシンプルな鉄の箱、
この鉄の箱にAMG社製のトルクフルなV8エンジンを搭載させた
2000年式のゲレンデW463 AMG G55Lコンプリート、
変わらず人気であり続けているAMG のGクラスは
時代に左右されない独特なるデザイン。
かれこれ15年も前のかつての
AMG G55Lは登録2000年式の
NAノンターボエンジンを搭載させた
コンプリートモデル。
実は基本性能もこの年式は想像以上に抜群で、
これでも充分に日常使用の足程度なら信じられない程に魅力的、
最新型のG63AMGコンプリートの存在には確かに憧れますが
それは近い将来の夢と言う事で今はさておき、
現在は実質的に手に入れて楽しめる射程距離内での予算や
可能性を考え金額との対比コストパフォーマンスから得られる
満足感を現実的な路線から狙ってみました。
AMGコンプリートといえども
年代や時代背景によって意匠が少しずつ変化し
微妙なデザインの変更の連続技が
独特の強烈なるアクセントとなっているので御座います。
さてさて、15年前のこのクラシカルゲレンデW463を
2012年以降の魅力的なエクステリアへと
カスタムモデファイを計画してます。
アフターマーケットの独自の世界観は
2012年のニューデザイン発売後、
それはそれで環境も深化しているもので御座います。
歴史ある鉄の箱は外観をAMG G63仕様へとカスタムさせ、
インテリアをクラシカル路線で仕上げる
大人の組み合わせで仕上げたいと思います。
加古 俊文
The AMG G55L to G 63 AMG specification is custom modify plans.
Custom and Nanchatte cost-performance G 63AMG to go to best-in-class ahead
G63 by AMG attractive masculine AMG of Front Apron and two chrome Lamellae and AMG Radiator Grille which treated chrome Grille, distinctive style, to imagine the unparalleled power of this car. Front listed in Fender "V8 6,3 AMG" as overhang has been further emphasized its power. To paint of standard silver metallic body in two-tone specification black simple Limited car jewels being cyan familiar Aero combination. Moreover, it is completely surrender the weakness of slopes effectiveness of brake not only appearance is as sweet. Tire wheel contour 20 inches of light alloy wheels, AMG was painted silver 8 POD Brake Caliper, is after equipped with AFF original strengthening brake. This braking force, and true safety with excellent High control of Potesharu, our hardcore G custom as W463 complete style that shaped splendidly without destroying the elegant and unique appearance!
Intense longing and personality, their own thing born by mighty delusion similar to single-mindedly to advance misunderstanding the road, build up based on the AMG complete machine of G 63 AMG look, the prime modern model Une by Nanchatte and custom I think it 's representation work of do you have piled up, W463 characteristic rugged and simple sophisticated exterior design of having a long history is basically really faithful except interior major changes without any exterior almost the same basic design point it may be that the maximum of the charm that is communicated to protect the less basic concept also changes to. Base vehicle certainly before also AMG and say Domo '15 classic complete! V8 water-cooled engine without even mean there is dissatisfaction on which to run the road is subject than excellent a bullish heart. Sufficient potential and basic structure to move the box of heavyweight iron, where is the problem that bad there is not especially.
クラス最高のその先へ行くコストパフォーマンスな G 63AMG なんちゃってカスタム
G63 AMG の魅力 男性的なAMGのFront Apronと2本のクローム製Lamellaeとクローム製GrilleをあしらったAMG Radiator Grilleによる、特徴的なスタイルは、この車の比類なきパワーを想像させる。張り出したFront Fenderに掲げられた「V8 6,3 AMG」が、そのパワーをさらに強調している。標準のシルバーメタリックボディーの塗装にツートン仕様黒いシンプルな限定車でお馴染みのエアロコンビネーションで思案中で御座います。また外観だけでなくブレーキの効きが甘いとされているゲレンデの弱点を完全屈服です。タイヤホイールは外形20インチの軽合金ホイール、銀色の塗装を施したAMG 8 POD Brake Caliper、AFF オリジナルの強化ブレーキをアフター装備です。これにより制動力、そしてポテシャルの高きコントロール性に優れた本当の安全性、上品で個性的な外観を崩さずに見事に形作っているW463 コンプリートスタイルとしての筋金入りのG カスタムで御座います!
Will miss is why classical iron box to accumulate snow scene.
Familiar iron safe with a long history,
Rugged and simple iron box that does not change almost appearance 30 years,
I was equipped with the AMG Co. torqueful V8 engine in a box of this iron
Slopes of 2000-type W463 AMG G55L complete,
G class of AMG, which continues to be a popular unchanged
Unique Naru design that does not depend on age.
Karekore ago of the former '15
AMG G55L of registration 2000 formula
The NA non turbo engine I was installed
Complete model.
Enduring great car G 63 AMG
Despite the almost unchanged appearance 30 years, if that continues to be a popular unchanged, it would be that it is not wrong makers of policy. G class, but the car got such good luck. Design that does not depend on age. G 63 AMG is a part of this tradition, change of subtle design has become a distinctive accent. Front, AMG of Radiator Grille featuring two thin plate and four chrome steel insert is characteristic, Bumper is also noticeable that was equipped with a large Air Intake. In addition, Fender Flare also a feature of the AMG model. The optional stainless steel Running Board and the side of the protective strip, of matte aluminum insert has been applied, you are directing your own appearance. Besides, the character of "V8 BITURBO" on the Front Fender, also name plate that G 63 AMG of Rear Door's unique. Red Brake Caliper and the first time on-board 20-inch Wheel is highlights the expressive appearance. Excerpt from the Mercedes-Benz Japan HP
The AMG G55L to G 63 AMG specification is custom modify plans.
Custom and Nanchatte cost-performance G 63AMG to go to best-in-class ahead
G63 by AMG attractive masculine AMG of Front Apron and two chrome Lamellae and AMG Radiator Grille which treated chrome Grille, distinctive style, to imagine the unparalleled power of this car. Front listed in Fender "V8 6,3 AMG" as overhang has been further emphasized its power. To paint of standard silver metallic body in two-tone specification black simple Limited car jewels being cyan familiar Aero combination. Moreover, it is completely surrender the weakness of slopes effectiveness of brake not only appearance is as sweet. Tire wheel contour 20 inches of light alloy wheels, AMG was painted silver 8 POD Brake Caliper, is after equipped with AFF original strengthening brake. This braking force, and true safety with excellent High control of Potesharu, our hardcore G custom as W463 complete style that shaped splendidly without destroying the elegant and unique appearance!
Intense longing and personality, their own thing born by mighty delusion similar to single-mindedly to advance misunderstanding the road, build up based on the AMG complete machine of G 63 AMG look, the prime modern model Une by Nanchatte and custom I think it 's representation work of do you have piled up, W463 characteristic rugged and simple sophisticated exterior design of having a long history is basically really faithful except interior major changes without any exterior almost the same basic design point it may be that the maximum of the charm that is communicated to protect the less basic concept also changes to. Base vehicle certainly before also AMG and say Domo '15 classic complete! V8 water-cooled engine without even mean there is dissatisfaction on which to run the road is subject than excellent a bullish heart. Sufficient potential and basic structure to move the box of heavyweight iron, where is the problem that bad there is not especially.
And because this W463 body with imagination more durability close to the military vehicle is for changing to a modern G63 specification based on real thrill even joy of cost performance also might have a maximum grade of cost-effectiveness. The there is no much difference even when the third party recommendation has watched a's the big attraction of the W463. Compelling than the occupational professional aesthetic Kibishiki assessor of car I will think or even year grades so much concern need not. The combination of tough body to classical interior, finish after the exterior in the minimum is subject only enjoy slowly carefully!
Kako Toshifumi
G 65 AMG to best-in-class ahead
Intense personality, but something that is born by the courage to advance their way, G 65 AMG's the best example. Distinctive design is embodies each class that exceeds the limit. By masculine AMG of Front Apron and two chrome Lamellae and AMG Radiator Grille which treated chrome Grille, distinctive style, to imagine the unparalleled power of this car. "V12 BITURBO" as listed in The overhanging Front Fender has further emphasize its power. Standard metallic paint can be selected from 11 colors. In addition, AMG light alloy wheels, a Brake Caliper was subjected to a red paint and appearance of stainless steel package, (stainless steel Running Board and Spare Wheel Cover), are shaped to superb a unique appearance.
雪の積もるシーンには何故かクラシカルな鉄の箱が恋しくなります。
長い歴史を持つお馴染みの鉄金庫、
30年間外観がほとんど変わらない無骨でシンプルな鉄の箱、
この鉄の箱にAMG社製のトルクフルなV8エンジンを搭載させた
2000年式のゲレンデW463 AMG G55Lコンプリート、
変わらず人気であり続けているAMG のGクラスは
時代に左右されない独特なるデザイン。
かれこれ15年も前のかつての
AMG G55Lは登録2000年式の
NAノンターボエンジンを搭載させた
コンプリートモデル。
不朽の名車 G 63 AMG
30年間外観がほとんど変わらないにもかかわらず、変わらず人気であり続けているならば、メーカーの方針が間違っていないということだろう。Gクラスは、そのような幸運を得た車だ。時代に左右されないデザイン。G 63 AMGはこの伝統の一翼であり、微妙なデザインの変更が独特のアクセントとなっている。正面は、2本の薄板と4本のクローム製のインサートをあしらったAMGのRadiator Grilleが特徴的であり、大型のAir Intakeを搭載したBumperも目立っている。また、Fender FlareもAMGモデルの特徴だ。オプションのステンレススチール製Running Boardとサイドの保護ストリップには、つや消しアルミのインサートが施されており、独自の外観を演出している。その他にも、Front Fender上の「V8 BITURBO」の文字と、Rear DoorのG 63 AMGというネームプレートもユニークだ。赤いBrake Caliperと今回初めて搭載された20-inch Wheelが表現力豊かな外観を際立たせている。メルセデスベンツジャパンHPより抜粋
AMG G55L をG 63 AMG 仕様へとカスタムモディファイ予定です。
クラス最高のその先へ行くコストパフォーマンスな G 63AMG なんちゃってカスタム
G63 AMG の魅力 男性的なAMGのFront Apronと2本のクローム製Lamellaeとクローム製GrilleをあしらったAMG Radiator Grilleによる、特徴的なスタイルは、この車の比類なきパワーを想像させる。張り出したFront Fenderに掲げられた「V8 6,3 AMG」が、そのパワーをさらに強調している。標準のシルバーメタリックボディーの塗装にツートン仕様黒いシンプルな限定車でお馴染みのエアロコンビネーションで思案中で御座います。また外観だけでなくブレーキの効きが甘いとされているゲレンデの弱点を完全屈服です。タイヤホイールは外形20インチの軽合金ホイール、銀色の塗装を施したAMG 8 POD Brake Caliper、AFF オリジナルの強化ブレーキをアフター装備です。これにより制動力、そしてポテシャルの高きコントロール性に優れた本当の安全性、上品で個性的な外観を崩さずに見事に形作っているW463 コンプリートスタイルとしての筋金入りのG カスタムで御座います!
強烈な憧れや個性は、自分の道をひたすら進む勘違いにも似た強き妄想によって生まれるものだ、AMGのコンプリートマシンをベースに造り上げるG 63 AMGルックは、なんちゃってカスタムとは云えその最たる現代モデルを重ねた表現作品なんだと思う、永い歴史を持つW463の特徴的な無骨でシンプルな洗練されたエクステリアデザインは基本的には大きな変更点も無く外装はほぼ同じ基本デザインをインテリア以外は本当に忠実に変更点も少なく基本コンセプトを守り通している点が最大の魅力なのかも知れません。ベース車両は確かにAMGといえども15年も前のクラシカルコンプリート!でも道を走らせる上で不満がある訳でもなくV8水冷エンジンは優秀で強きな心臓部なので御座います。重量級の鉄の箱を動かすには充分なポテンシャルと基本構造、何処が悪いという問題も特に御座いません。
軍事車両に近い想像以上の耐久性を持つ W463ボディーこれをベースに近代的なG63 仕様へと変化させるのですから醍醐味もコストパフォーマンスの悦びも最大級の費用対効果なのかも知れません。第三者さまが観た時でもそれほど差が無いのがW463の大きな魅力なのです。よほどの職業的なプロのクルマの審美眼厳しき査定員以外はグレードも年式もそんなに拘る必要は無いかと思われます。クラシカルインテリアにタフなボディーの組み合わせ、エクステリアを最小限度で仕上げあとはゆっくりじっくり楽しむだけで御座います!
加古 俊文
クラス最高のその先へ G 65 AMG
強烈な個性は、自分の道を進む勇気によって生まれるものだが、G 65 AMGはその最たる例だ。特徴的なデザインは、限界を超えた各クラスを体現している。男性的なAMGのFront Apronと2本のクローム製Lamellaeとクローム製GrilleをあしらったAMG Radiator Grilleによる、特徴的なスタイルは、この車の比類なきパワーを想像させる。張り出したFront Fenderに掲げられた「V12 BITURBO」が、そのパワーをさらに強調している。標準のメタリック塗装は11色からの選択が可能。また、AMGの軽合金ホイール、赤い塗装を施したBrake Caliper、および外観のステンレスパッケージ(ステンレス製Running BoardとSpare Wheel Cover)が、個性的な外観を見事に形作っている。
AFF1 Auto Fashion Factory Yokohama
おかげさまで創業20年
株式会社オートファッションファクトリー横浜店 AFF1
神奈川県横浜市都筑区早渕3-31-1
045-591-0888
AM:11:30~PM:21:00
木曜日 定休日
AFF3 Mechanical Tokyo
株式会社オートファッションファクトリー東京タワー3号店
東京都港区芝公園3−6−23光輪会館ビル1F
03-6459-0831
代表取締役 加古 俊文
AM:11:30~PM:20:00
木曜日 定休日